"Láska, ktorá trvá večne": Mercedes-Benz Triedy G s edíciou STRONGER THAN DIAMONDS oslavuje krásu večnej lásky v celosvetovej kampani ku dňu svätého Valentína

14. 2. 2024

Na deň svätého Valentína predstavuje značka globálnu kampaň s Triedou G s edíciou STRONGER THAN DIAMONDS. Špeciálny model je limitovaný na 300 kusov.

Koncepcia kampane

  • Na deň svätého Valentína predstavuje značka globálnu kampaň s Triedou G s edíciou STRONGER THAN DIAMONDS. Špeciálny model je limitovaný na 300 kusov. 
  • Model Mercedes-Benz G 500 (WLTP: Kombinovaná spotreba paliva 15,6 – 14,7 l/100 km, kombinované emisie CO2 355 – 334 g/km)[1] je v tomto exkluzívnom variante prezentovaný v bezprecedentnom vzhľade. Okrem osvedčených vlastností, akými sú nezameniteľný dizajn, odolnosť a neporovnateľná životnosť, Trieda G dokazuje, že je skutočná „love brand“.
  • Edícia Triedy G STRONGER THAN DIAMONDS   ako výrazný ambasádor značky stelesňuje večnú krásu, ktorú ešte viac umocňujú vzácne diamanty.
  • Kampaň "Láska, ktorá trvá večne. Stronger than diamonds " na sociálnych sieťach Mercedes-Benz sprevádza uvedenie mimoriadneho modelu Triedy G na trh a jeho odovzdanie zákazníkom.
  • Kampaňový spot ukazuje, čo robí z exkluzívnej Triedy G veľmi žiadaný valentínsky dar.

 

Trieda G STRONGER THAN DIAMONDS Edition

  • Farba laku palisandrová sivá MANUFAKTUR magno vyvinutá exkluzívne pre mimoriadny model.
  • Všetky štyri zaisťovacie kolíky dverí z ušľachtilej ocele majú vložený diamant s rýdzosťou 0,25 karátu a vonkajšia kľučka dverí je ozdobená reliéfnym logom so vzhľadom diamantu.
  • Jedinečný vzhľad má aj kľúč od vozidla so skutočnou striebornou plaketou na zadnej strane, ktorá nesie názov mimoriadneho modelu a vyrazené vyobrazenie diamantu.
  • Interiér zahŕňa balík MANUFAKTUR kompletne v čiernej koži napa s kontrastnými ozdobnými švami v ružovej farbe.
  • Podlaha v interiéri je vybavená rohožami MANUFAKTUR s vysokým vlasom.
  • Rukoväť držadla na strane spolujazdca a osvetlené  nástupné lišty z ušľachtilej ocele nesú hodnotnú plaketu "STRONGER THAN DIAMONDS".
  • Čierna interiérová autoplachta  v exkluzívnom dizajne "STRONGER THAN DIAMONDS".
  • Každý diamant bol obstaraný prostredníctvom certifikovaného predajcu, certifikovaného Radou pre zodpovedné šperky (RJC, Responsible Jewellery Council), aby sa zabezpečili etické a zodpovedné postupy. 

 

Podrobnosti o kampani a mix médií

  • "Láska, ktorá trvá večne. Stronger than diamonds" je 360-stupňová kampaň, ktorá bude nasadená na kanáloch Mercedes-Benz na sociálnych sieťach.
  • Mimoriadnu edíciu Triedy G STRONGER THAN DIAMONDS je možné vidieť vo vizualizovanej kampani v Studio Odeonsplatz by Mercedes-Benz v Mníchove od 14. februára do 2. marca 2024.
     

Časové obdobie

  • Od 14. februára 2024

 

Spolupracovali

  • Myšlienka, koncepcia a realizácia: team X 
  • Produkcia: Services United Sina Linke
  • Postprodukcia: SK Difference
  • Hudba: licencia Synchro "Fever" (Charlie McClean)


 


[1] Uvedené hodnoty sú „hodnoty CO2 zistené podľa skúšobného postupu WLTP“ v zmysle čl. 2 bodu 3 vykonávacieho nariadenia (EÚ) 2017/1153. Hodnoty spotreby paliva boli vypočítané na základe týchto hodnôt.

Kontakt pre médiá

Michal Žitný

Senior PR specialist
Mercedes-Benz Slovakia s.r.o.
Tel.: +421 918 500 148
E-mail: [email protected]


Fotogaléria

(2160x2160px, 2.21 MB)

(2160x2160px, 3.5 MB)

(3840x2160px, 3.6 MB)

(3840x2160px, 3.72 MB)

(3840x2160px, 3.76 MB)

(3840x2160px, 4.2 MB)

(3840x2160px, 4.59 MB)

(2160x2160px, 3.64 MB)

(3840x2160px, 5.59 MB)